مصاحبه آرشیو خبر ها
برابر بایرن باید 100٪ اماده باشید، 95٪ یعنی یک گل تعیین کننده را از دست می دهید.

برابر بایرن باید 100٪ اماده باشید، 95٪ یعنی یک گل تعیین کننده را از دست می دهید.

دور اول مرحله ی یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا روز سه شنبه ادامه می یابد، سامی خدیرا هافبک باتجربه و آلمانی یوونتوس در مصاحبه با نشریه ی وطنی بیلد به گفت و گو پرداخته است:

 

بایرن مونیخ بدون شک یکی از بهترین تیم های اروپاست و بازیکنان خوب بسیار زیادی دارد. شاید بعضی ها بگویند که آنها شانس بیشتری در مقایسه با ما دارند، عجیب نیست و می توانید چنین فکری کنید، اما من می گویم یوونتوس هم در سطح بایرن است و همواره آماده است که با تجربه و شخصیت حرفش را در چنین بازی هایی بزند. من فکر می کنم نهایتا وضعیت فیزیکی دو تیم نتیجه را تعیین می کند.

 

هر دو تیم مصدومینی در خط دفاع دارند، بواتنگ و کیه لینی:

 

اگرچه که ما از داشتن دو تا مدافعان فوق العاده مان کیه لینی و کاسرس محرومیم، اما مهم تر از هرچیزی رویکردی است که مقابل بایرن پیش می گیریم، اگر اشتباه کنیم نمی توانیم خط دفاع آنها را آزار دهیم. غیبت بواتنگ واقعا بایرن را آزار خواهد داد، چون به نظر من او یکی از بهترین مدافعان جهان در دو سال گذشته بوده است. من تاسکی را از زمان اشتوتگارت می شناسم و خیلی خوشحالم او را می بینم.

 

بایرن خط دفاعی را به بازی می فرستد که هیچ کدام بالاتر از یک متر و 80 سانتی متر نیستند...

 

این موضوعی است که باید با آلگری در موردش صحبت کنیم، اما ما بازیمان را طوری پیش برده ایم که به ما تنوع تاکتیکی فراوانی می دهد، ما تاکتیک های مختلفی در خط حمله هم داریم و با دیبالا و موراتا قدرتمند و متنوع هستیم.

 

وضعیت من در تورین در مقایسه با مادرید؟

 

در مادرید هواداران دوست دارند در تلویزیون بازی نمایشی ببینند، من بازیکنی نیستم که بتوانم نمایشی بازی کنم. من تلاش می کنم که به تیم تعادل بدهم و ایتالیایی ها تیم را درک می کنند و من از این بابت خوشحالم، البته سبکم نسبت به زمانی که در اشتوتگات بودم تغییر زیادی نکرده است، شاید فقط دلم برای آن بازی که 2‐2 شد و گل زدم در سال 2008 تنگ شده باشد، بدم نمی آید که روز سه شنبه در لیگ قهرمانان گل بزنم، چون در سالهای اخیر برابر بایرن آمار خوبی نداشته ایم.

 

وضعیت فیزیکی ات؟

 

من باید به بدنم توجه کنم و به خصوص در ماه های آخر فصل که تعیین کننده هستند نه تنها در چهار ساعت آخر روز در مرکز ورزشی وینوو به تمرین می پردازم بلکه ترجیح می دهم که در اوقات فراغتم به بدنسازی بروم به جای اینکه در مرکز شهر خرید کنم. من باید بر مبنای اولویت هایم زندگی می کنم چون ما باید همواره در دسترس باشگاه باشیم و به خصوص در این دوره ی حیاتی فصل در برابر بایرن باید 100٪ اماده باشید، کسب آمادگی 95٪ به معنی این است که یک گل تعیین کننده را از دست می دهید. برای اوضاع بدنی ام دکتر مولر به من کمک میکند، اعتماد 100٪ بین ما وجود دارد، او می داند که به خاطر مصدومیت های ماهیچه ایم به چه درمان هایی نیاز دارم و به من کمک می کند که سریع تر آماده شوم و بتوانم با تمام کاملا همکاری کنیم، ما تلاش تیمی فوق العاده ای داریم.

 

در مورد جانشینی پپ گواردیولا توسط آنچلوتی:

 

فکر می کنم آمدن آنچلوتی یک پیروزی برای فوتبال آلمان باشد، او مربی است که همواره به شما گوش می دهد و رو در رو همه چیز را روشن می کند، رویکردش به بازیکنان بسیار آزادانه است و از طریق ارتباطات انسانی منتقل می شد، آنچلوتی مربی فوق العاده ای است اما در عین حال انسانی بسیار با کلاس است.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نازنین راهبر
نازنین راهبر«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: